آموزش تعمیرات ال ای دی و ال سی دی

آموزش تعمیرات تلویزیون مدل : Chang Hong LT26830EX LCD TV

ایراد : مشکل اغتشاش تصویر

تعمیر/راه حل :

معمولا این نوع مشکل تصویر توسط مادربرد , کابل LVDS یا T-con ایجاد می شود. بنابراین شروع به بررسی تنظیمات Service Mode آنها کنید. با استفاده از کنترل از راه دور , دکمه MUTE را فشار داده و 3 ثانیه نگه دارید , سپس دکمه MENU در صفحه کلید تلویزیون را فشار دهید , سپس با موفقیت وارد Service Mode خواهد شد. تنظیمات پانل را به شماره قطعه پانل صحیح تغییر دهید , پس از آن , برای خاموش کردن تلویزیون از کنترل از راه دور استفاده کنید. دوباره تلویزیون را روشن کنید , مشکل اغتشاش تصویر تلویزیون , اکنون حل شده است.

آموزش تعمیرات تلویزیون مدل : Chang Hong LT42729F

ایراد : اغتشاش تصویر

تعمیر/راه حل :

این تلویزیون نیز دارای مشکل اغتشاش تصویر است. بنابراین برای اصلاح تنظیمات پانل نیاز به ورود به Service Mode داریم.

نحوه ورود به Service Mode : در حالت TV , با استفاده از کنترل از راه دور این دکمه ها را فشار دهید :

6_MUTE__MUTE , , , , سپس وارد Service Mode خواهد شد و وارد تنظیمات پانل شده و آن را به AU-T420HW04 (شماره قطعه پانل LCD تلویزیون) تغییر دهید. پس از تغییر تنظیمات پانل , اکنون این تلویزیون به صورت عادی کار می کند.

آموزش تعمیرات تلویزیون مدل : Hisense LED39K310X3D, LED39K316, LED39K320, LED39K321 LED TV

ایراد : تلویزیون دارای مشکل صفحه سفید است.

این تلویزیون دارای مشکل سفیدی صفخه است , اما صدا بدون مشکل خارج می شود , این تلویزیون LED از پانل CMI V390HK1-LS5 و برد T-con با شماره V236H3-CS3-C استفاده می کند.

تعمیر/راه حل :

این خرابی در این مدل پانل LED شایع است. V390HK-LS5 Rev C7,C8,C9 نیز دارای علایم مشابه هستند. راه حل برطرف کردن مشکل , بیرون آوردن حافظه فلش (MX25L2026E)U3 و استفاده از پروگرامر برای پروگرام کردن فریمور جدید است. پس از آن , حافظه فلش U3 را به مکان خودش لحیم کنید. پس از تعویض فریمور U3 , اکنون تلویزیون LED تصویر را به صورت عادی نمایش می دهد.

 

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات تلویزیون خود با دیبا سرویس بعنوان مرکز تعمیرات تلویزیون LCD و LED سامسونگ ، تعمیرات تلویزیون LCD و LED ال جی ، نمایندگی تعمیرات تلویزیون LCD و LED سونی و همچنین توشیبا و فیلیپس تماس حاصل فرمایید

خواندن 10103 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.